PKP Energetyka udostępniła na swojej stronie internetowej system LiveChat, umożliwiający prowadzenie rozmowy na żywo poprzez specjalny komunikator zainstalowany na stronie www.pkpenergetyka.pl. Jest to kolejny kanał komunikacji, który ma zbiżyć firmę do klientów. W kwietniu spółka uruchomiła Infolinię handlową – informuje PKP Energetyka.
PKP Energetyka, jako jedna z pierwszych firm na rynku energetycznym, udostępniła swoim klientom nowoczesny kanał komunikacji - LiveChat. System działa w ramach uruchomionej niedawno Infolinii handlowej PKP Energetyka. Specjalny komunikator zainstalowany na firmowej stronie internetowej www.pkpenergetyka.pl jest kolejnym rozwiązaniem mającym na celu usprawnienie kontaktów z klientami. System LiveChat działa podobnie jak typowe czaty internetowe, umożliwiając bezpłatne prowadzenie rozmowy na żywo z konsultantami firmy.
Chcemy być blisko naszych klientów i dopasować nasze usługi do zmieniającego się stylu życia. Kontakt z firmą, bez konieczności wychodzenia z domu, a nawet sięgania po telefon, to niekwestionowane atuty udostępnionego przez nas narzędzia.
LiveChat - zapewnia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat firmy - powiedział Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy
PKP Energetyka.
System LiveChat dostępny jest dla każdego a odpowiedź na zadane pytanie uzyskuje się błyskawicznie. LiveChat daje możliwość zapoznania się z ofertą firmy, produktami
i usługami.
LiveChat jest intuicyjnie prosty w obsłudze i jednocześnie całkowicie bezpłatny. Jesteśmy przekonani, że oddajemy w ręce naszych klientów narzędzie, które sprosta ich oczekiwaniom – dodał Grzegorz Grabowski.
Kontakt poprzez LiveChat możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00. W tych samym czasie można skontaktować się z PKP Energetyka poprzez Infolinię handlową, pod numerem 0801 77 29 29.